Tel.: 06 1 392 1100 mellék: 9174
Fax: 06 1 392 1114
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.
![]() |
Dr. Nagy Zsombor kancellár Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Horváth Brigitta
kancellári asszisztens
06 1 392 1100 mellék: 9174
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Mutafisz Afroditi
humánpolitikai referens
06 20 247 0248
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A Kancellári Iroda az Egyetemen működő igazgatási, szolgáltatási és funkcionális szervezeti egységekből, álló fő szervezeti egység. A Kancellár tevékenységével kapcsolatos - így különösen az intézményműködtetési, igazgatási, gazdasági, menedzsment és minőségbiztosítással kapcsolatos feladatokat - a Kancellári Iroda látja el.
A Kancellári Iroda az Egyetem működésével kapcsolatban különösen az alábbi feladatokat látja el:
a) általános intézményirányítási, igazgatási és menedzsment feladatok;
b) a szervezeti egységek, igazgatóságok működésének összehangolása;
c) a szervezeti egységek, igazgatóságok, az oktatási szervezeti egységek és egyéb egyetemi szervezeti egységek hatékony együttműködésének biztosítása;
d) a Rektori Kabinettel és a Projekt- és Fejlesztési Igazgatósággal szoros együttműködésben az Egyetem stratégiai-fejlesztési és tervezési feladatainak koordinálása;
e) jogi és jogi képviseleti feladatok;
f) személyügyi és humánerőforrás-fejlesztési feladatok;
g) közbeszerzési eljárások lebonyolításával kapcsolatos feladatok ellátása, szorosan együttműködve a Gazdasági Igazgatósággal és a Campus Igazgatósággal;
h) a minőségbiztosítással kapcsolatos feladatok általános koordinációja;
i) az oktatásszervezéssel- és menedzsmenttel kapcsolatos feladatok intézményi koordinációja a Rektori Kabinettel együttműködésben;
j) a Szenátusi ülésekkel kapcsolatos ügyviteli és koordinációs feladatok, így különösen: szenátusi előterjesztések összeállítása, szervezeti egységektől történő begyűjtése, szenátusi meghívók kiküldése; szenátusi jegyzőkönyvek elkészítése;
k) az Egyetem szabályzatainak folyamatos frissítése, a változó jogszabályi követelményekhez való igazítása;
l) szabadságolási ütemtervek begyűjtése;
m) munkaköri leírások elkészítése;
n) az Egyetem szervezeti egységeitől beérkező jogi és egyéb természetű problémák megoldásában segítségnyújtás;
o) adott tanévre szenátusi és vezetői értekezletek időpontjainak és témáinak összeállítása, szorosan együttműködve a Rektori Kabinettel;
p) a szervezeti egységek által küldött igénylések jóváhagyása, Gazdasági Igazgatósághoz történő továbbítása;
q) beérkezett számlák jóváhagyása, Gazdasági Igazgatósághoz történő továbbítása;
r) megbízási és vállalkozási szerződések elkészítése;
s) az egyetem ingatlan-, és vagyonkezelői tevékenységének irányítása
t) idegen nyelvű ügyintézés.